Cum n-am iubit pe nime

Ah… și te iubesc așa cum n-am iubit pe nimeni.
Acești doi ochi ai malahitului poveștilor amare
În care eu mă pierd , de doru-mi răvășit …
Cum n-am simțit pe nimeni, în legământul serii
De prin pădurile vergine, ivindu-se-mi în cale
Durerea-mi alina și a iubi…

Ah… Pe nime n-am iubit .
Și nici în cele mai dorite vise,
Privirea de lupoaică , din bungetul de mit
Eu n-am văzut…
Eu niciodată n-am simțit ,
Zvâcnind în umbrele de arbori, o diafană fată
De necuprinsul stelelor creată
Dezvăluită-n lirică încinsă
Mie…

În noaptea cea cu lună stinsă…

Leave a Reply

